Update

Tack snälla ni som hör av er till mig och är nyfikna och frågar om mitt projekt. Jag har inte försvunnit någonstans utan jobbar & laddar för fullt inför den nya sidan. Har hittat en webdesigner, Rebecka, som jag jobbar & bollar ideér med, samlar på mig material, kontakter och kommer framöver att fotograferas till sidan.
 
Releasen kommer dock inte ske innan årskiftet pga. förberedelserna. Det är mycket jobb, framförallt för att jag vill känna mig nöjd för att vilja satsa helhjärtat på detta. Hoppas att ni är med mig! Meddelar er om release date och adress framöver.

Hard work work ;)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Vendela:

skriven

Ahh, excited! :D:D

2 Anonym:

skriven

låter spännande! :) vi med är med dig!

3 Madde:

skriven

När kommer du tillbaka?! Saknar dina bra inlägg!

4 katja westh:

skriven

När kommer nya sidan???

5 veronica:

skriven

när kommer nya sidan???? längtar och saknar bloggen!!

6 ▲▼Emma▼▲:

skriven

Under det senaste 1,5 året har jag blivit ortoligt lat och även lagt på mig några kilo som jag skulle vilja bli av med.

Men kommer aldrig igång på riktigt. Jag börjar men slutar sedan efter två tre gånger.. Några tips på rolig träning eller tips för att hålla glöden uppe för träningen?
Kram

7 maria:

skriven

Hej.
var har du tagit vägen? Saknar din "inget dåligtsamvete" attityd till träning. Blir också himla glad över motiavation som din blogg ger(men att kolla igenom de senare inläggen börjar bli tråkigt) När kommer du tillbaks?
mvh maria

8 Maria:

skriven

Vart har du tagit vägen? Har saknat nya inlägg/Info om nya sidan länge nu :(
Du är så grymt inspirerande och har en oroligt skön inställning till träning osv. Come back :)

9 Akustisk Gitarr:

skriven

När ska du blogga igen?

10 Evar:

skriven

Låter väldigt spännande

Kommentera här: