The Star Challenge - First Follow-Up



Idag är det första uppföljningen av antal insamlade stjärnor. Hur har det gått för er? Sköter ni träningen och kosten?

- Maila in ditt resultat till mig på [email protected]
- Ange antal insamlade kost-stjärnor.
- Ange antal insamlade tränings-stjärnor.
- Ange vad du heter samt ev. blogg + bild. (de sistnämnda är såklart frivilliga)

- Ange när du påbörjade utmaningen.
- Dela gärna med dig av hur kost och träning har gått samt om du har några funderingar.
- Tänk på att maila in dina resultat från samma mailadress vid alla kommande tillfällen.

Exempel:

Kost stjärnor: 12st
Träningsstjärnor: 8 st
Namn: Jennie

Blogg: http://www.stayfit.nu
Startdatum: 1 Januari
Upplevelse: Träningen har funkat bra. Dock har den blivit lidande helger då jag har varit ute och festat med vännerna och det har varit alkohol med i bilden. Jag ägnar mig ogärna till fysisk aktivitet dagen efter. Dessutom blev jag förkyld i början av vecka 2 i utmaningen vilket gjorde att jag tog en paus ifrån träningen under 2 dagar. Helt okej. Kosten har funkat bäst, även att den vid några enstaka tillfällen inte har varit exemplarisk så känner jag mig nöjd!



På tisdag presenterar jag topplistan, vill du vara med och tävla är det därför viktigt att du återkommer till mig senast på måndag kväll kl. 22 med dina resultat. I annat fall har du chansen att vara med om ytterliggare två veckor. (29/1) Kom dock ihåg att stjärnorna summeras från 1 januari och framåt. Det lönar sig därför att fortsätta prestera trots att man inte kom med i topp 10 vid första tillfället.

Kommentarer:

1 Magda:

skriven

hej! har suttit och tittat igenom din blogg (som är väldigt bra btw) och tänkte bara säga att man inte ska träna dagen efter att man druckit, det kan rentav vara farligt för hälsan! keep up the good work /fellow löpare

Kommentera här: