Simple Way to Motivate Yourself


Det finns jätte många sätt att motivera sig själv. Ovan är ett sätt utav dem!
  • Köp två glasburkar
  • Köp färgglada glasstenar
  • Skriv en valfri text på burkarna
  • Förslagsvis för varje 100-tals gram du går ned flyttar du över ex. 10 stenar.
  • Förslagsvis för varje tillfälle du tränar under året flytter du över x antal stenar.
  • Det finns mängder med sätt du kan använda dig utav ett så enkelt redskap som
    två burkar och stenar för att mäta dina framgångar. Anpassa det utifrån något
    som är aktuellt för dig.



Kommentarer:

1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Åh vilken smart och rolig idé! :D

2 yvonne:

skriven

Tack för tipset! Jag kommer att hitta på något som ska motivera mig så att jag kommer att se resultat:)

3 Linnea:

skriven

Grymt kanske man ska göra? Jag har en kalender där jag gör ett kryss/stjärna varje dag jag inte äter godis och skriver upp varje dag jag tränar.. Känns ganska bra men detta blir mer tydligt :)

Kommentera här: