I Made It!


Dagens träningspass var tufft och riktigt svettigt! Pulsen var uppe i skyn och jag flåsade som en gris. Men man måste förtjäna det, eller hur? Jag lade en lapp framför mig på golvet med ett motiverande ord. Dagens ord blev "willpower", vilket för mig symboliserar att man kan göra vad som helst bara man vill det . Under passet kollade jag på lappen flera gånger och påminnde mig själv att jag klarar av att fortsätta pusha mig själv även när musklerna brinner och rösten i huvdet säger "jag kan inte". Jag kan visst - watch me! Varje sekund räknas.

Kommentarer:

1 Lovelyliller.com - Helse, livvstil og sunne oppskrifter:

skriven

bra jobba!!!!

2 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Vilket bra tips!! Jag brukar ha såna lappar "i huvudet" och ge mig fan på att klara av saker ;P

Kommentera här: