Heads Up, Runners!


Jag ville tipsa er som springer om sidan Dailymile. Vanligtvis springer jag med nike+ men min sensor verkar ha stendött. (måste införskaffa en ny) Nu i helgen så ville jag mäta min runda så jag laddade hem och sprang till runkeeper. Appen funkade jätte bra! Talande feedback så att man har koll på hur länge och långt man sprungit samt vilken hastighet man håller. Super! Gav dessutom en bra överblick. Men eftersom jag fortfarande saknar bla. staplarna på nike så hittade jag en alternativ sida som jag registrerade mig på nu ikväll, Dailymile. Ville därför tipsa och denna sida! Jag såg också att man kan lägga till varandra som träningskompisar och peppa varandra. Registrera ett konto du med! Här är länken till min profil.

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Hej Jennie! Tänkte bara tipsa om Livestrong.com (du vet säkert vad det är), ett bra ställe att hålla reda på och lägga upp sin träning/kost och få en bra överblick av vad man stoppar i sig och vad man gör av med. Superbra community!

Kommentera här: