Endorphin Cloud


Japp, där uppe svävar jag efter att hårt träningspass nu på morgonen, en dusch och en nyttig lunch. Kroppen jublar och jag mår så himla bra! Jag är bara inne på min 5:e dag och jag får extremt mycket positiv respons ifrån min kropp. Yeay! Först och främst märker jag redan nu att jag mår bättre, men det ska också bli kul att se resultatet på min kropps utseende om några månader. Om jag tar mod till mig kanske jag vågar visa er bilder, vi får se. Från och med nu ska jag satsa allt på att få träning och kost att bli en vana. Det ska alltid finnas där. Och alla ni andra borde göra detsamma istället för att tänka på "nyårslöften" och "dieter". Ni förtjänar att må lika bra som jag gör just nu! Så rör på er och ät hälsosam, levande mat! Skippa skräpet och stillasittandet! Inga undanflykter, du kan du också! Kom igen!

Hur går det med insamlandet utav stjärnor? Har ni tjänat in några? Ni är väl med mig?

Kommentarer:

1 Erika:

skriven

5 stjärnor än så länge. 4 för kosten. Blev ju (Såklart) dunderförkyld den 2:e så inte kunnat träna =(..

2 Mathilda:

skriven

Du är så duktig och inspirerande. Träningen håller jag igång och försöka att äta hälsosamt. Men tycker det är så svårt med just kost. Äter ju inte godis och kakor mm. Men tycker det är svårt att veta vilket bröd, yoghurt som är "okej". Kan du inte tipsa om frukost och mellanmål?

3 Elin:

skriven

Jag kör på och plockar stjärnor med god kost, dock gör halsen ont så träningen ligger på is.

För övrigt är din sida otroligt seg att ladda och de översta bilderna i headern syns inte, något tok med ditt webbhotell?

4 jawna:

skriven

Det är något underligt med bloggen! Tar evigheter att ladda sidan och allt ser väldigt konstigt ut med designen!

5 jenny:

skriven

peppande! jag har kostsjärnor för alla dagar hittills (!!!) och idag blev andra träningspasset för i år då jag hade så grov träningsvärk från ett ganska hårt pass den 1/1 som inte gick över helt förrens idag... x) jag är lite osäker på om det är okej för kroppen att man tränar trots träningsvärk?

tack för denna roliga utmaningen och din inspirerande blogg!

6 Nathalie:

skriven

Hej. Jag letat efter proteinbars i större upplaga så jag kan beställa hem åtminstånde 20 eller mer per gång. Den enda hemsida jag känner till är gymgrossisten men tycker det är lite väl dyrt, vet du någon sida där man kan beställa hem ifrån?

(svara gärna på mail eller min blogg för jag missar antagligen svaret annars)

Kram.

7 Jennifer:

skriven

Hittils har jag mest tjänat ihop "aktivitetsstjärnor", ett par pommes förstör för mina "koststjärnor" xD

8 Lovisa:

skriven

Jag började samla stjärnor för tre dagar sen och har därmed samlat in 3 matsjtärnor och en hård-tränings stjärna!

9 Nathalie:

skriven

Hittade din blogg igår och läste alla inlägg. Tog ett tag men tusan vad peppad jag blev på att komma igång själv med nyttig kost och mycket träning! Lägg gärna upp fler inlägg om frukostar och luncher. Man blir så inspirerad av de inläggen :)



Med vänliga hälsningar Nathalie

10 emma andersson paananen:

skriven

ja några stjärnor har jag allt tjänat ihop! ;D

11 jonna:

skriven

hej! för min del har det faktiskt gått himla bra!

har verkligen bestämt mig för att bli fit till studenten, därför var jag inte ens sugen nu när mamma bjöd mig på en nybakad munk!

har hittils samlat ihop 10 mat-stjärnor och 5 tränings-stjärnor,



mår så bra efter att jag har tränat och ätit bra under dagen,

är redan nu mycket gladare trots att jag inte fått några större resultat! men med denna livsstil kommer de garanterat förr eller senare.



tack för att du peppar oss, nu kör vi!

Kommentera här: