The Star Challenge - Third Follow-Up


Jag får be om ursäkt för att jag har hamnat lite efter med uppföljningen. Den enda ursäkten jag har är att jag har jobbat mycket och prioriterad bort bloggen. Men det är nu dags för uppföljning #3! Ska bli spännande att se om det fortfarande är lika många som hänger kvar samt om det är några nya som hängt med!

- Maila in ditt resultat till mig på [email protected] senast torsdag kl 22:00!
- OBS! Var du med under förra uppföljningen underlättar du för mig då jag ska summera
dina stjärnor om du skickar in ditt nya resultat som ett svarsmail ifrån senaste mailet.
- Ange antal insamlade kost-stjärnor som du tjänat in fr.om. 30 jan - to.m. 12 feb.
- Ange antal insamlade tränings-stjärnor som du tjänat in fr.om. 30 jan - to.m. 12 feb.
- Är du ny deltagare får du gärna ange vad du heter, startdatum samt ev. blogg + bild.

- Dela gärna med dig av hur kost och träning har gått samt om du har några funderingar.

Kopira gärna texten nedan och klistra in den i mailet:

Namn:
Kost stjärnor:
Träningsstjärnor:
Blogg:
Startdatum:
Upplevelse:

Kommentera här: