Reason to Love Squats


Source: tumblr

Fullkomligt älskar Nike appen på min iphone. Här om dagen hade jag sådan träningsvärk i röven efter att ha gjort squats med tyngder att jag knappt kunde gå. Och det var ingen vanlig träningsvärk i röven heller utan bokstavligen hela sätesmuskelaturen. Lovar att jag fick ett ett par cm's lyft, haha. Det finns bara ett minus och det är sekunderna som går till spillo då man byter övning eftersom den nya övningen börjar direkt efter den föregående. Har du inte en iphone, kika in youtube. Såg härom dagen att nike laddat upp ett par klipp där med.

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Jag laddar ner appen just nu;) vilket bra tips eftersom jag vill träna min mage och rumpa till sommaren;D

Har du något tips på hur man tränar innersidan av låren?

2 Erika:

skriven

Vad heter appen?

3 Josefin:

skriven

Den bästa benövningen som finns och som dessutom kan utföras preis överallt!

4 Stayfit svarade &:

skriven

Erika - Nike Training

Kommentera här: