Kommentarer:

1 Hedvig:

skriven

Vad säger du om CLA? Känner du till det? Jag har precis fått en burk gratis och vet inte riktigt om det är värt att använda.. Har läst att det finns naturligt i kött bla, att det hjälper till med fettförbränningen och att det kan ha en del positiva hälsoeffekter, men har också läst att det ökar risken för diabetes typ 2, och det vill man ju inte ha! Skulle vara kul och testa och tror att det skulle öka min motivation en aning, men jag vill inte ta några risker. Har aldrig använt mig av några kosttillskott heller.

2 TUMADRE - ensamstående mamma till två:

skriven

Haha, den var bra! :-)

3 Linn:

skriven

Hej! Ville bara skriva att jag länkat till dig från min blogg. Din blogg är så himla uppskattad. Du är jätteduktig :)

4 Ronja:

skriven

Hej! Det var bra skrivet :)

Jag undrade om du kunde skriva någonting om mental träning? Skulle vara bra att få lite tips :)



Du har en riktigt bra blogg!

Kram

5 Stayfit svarade &:

skriven

Hedvig - Ska jag vara ärlig så kan jag inte så mycket om kostillskott. Och det beror mestadels på att jag tror på att äta en allsidig kost är mer än tillräckligt.

6 Stayfit svarade &:

skriven

Linn- Tack!

Kommentera här: