Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Jag har skrivit mat/träningsdagbok sen 2 januari. Kan ja ta med de stjärnorna nu eller får jag börja med dag 1 ex idag (inte idag kanske då det är första gången jag äter choklad idag just haha)

2 Stayfit svarade &:

skriven

Linnea - Visst får du det! Dock är det inte förrän om ca två veckor du har en chans igen om att få en plats på topp tio listan. Detta förutsätter såklart att du kan summera dina stjärnor så att jag vet hur många du hade to.m.29e samt de du samlar ihop under dessa två veckor. kram

3 Lisa:

skriven

I och med att halvfabrikat "förbjuds", måste man bojkotta exempelvis mini-leverpastej och korv helt?

4 Stayfit svarade &:

skriven

Lisa - Med tanke på vad det är gjort utav kanske det inte är så hälsosamt, trots att det smakar bra. Men det är helt upp till dig! Min definition av vad jag anser är nyttigt,onyttigt kanske inte stämmer överens med vad du tycker. Så ät det som känns rätt för dig!

5 Kim Engström:

skriven

Du är grym på att inspirera och otroligt kreativ, keep up the good work :)

6 Bli fit & må bra:

skriven

I'm in!!

7 Ellinor:

skriven

Hej, jag skulle behöva lite råd. Jag har tappat väldigt mycket vikt senaste året, vilket lett till att jag blivit väldigt opropotionellig, mina axlar är i sig väldigt breda och nu är min underkropp ganska smal och vältränad i jämförelse, mina höfter är alltså märkbart mindre än mina axlar, vilket gör att jag ser lite ut som en upp och ned vänd triangel. Jag har även blivit rätt vältränad, men allt som allt ser allt väldigt ojämt och opropotionelligt ut.

Jag själv har tänkt och kommit fram till att det skulle vara bra om bara mina höfter var lite större, men dem var ju de från början när jag var mycket "större", problemet är att jag vill fortfarande vara vältränad och ganska smal och "fast", så finns det något sätt att göra allt mycket jämnare och ändå inte behöva vara så stor och överviktig som jag var förr. Kan man gå upp lite och sen gå ner långsammare så kroppen hinner med?

Uppskattar VERKLIGEN hjälp.

Skulle säga att jag har en "invertet triangle shape" fast lite värre och vill åt en mer timglas form.

8 josefin:

skriven

Oh jag vill vara med! Från och med vilken dag kör vi? Idag?

9 julia:

skriven

När är nästa stjärn-rapport ? :D

10 Stayfit svarade &:

skriven

Josefin - Utmaningen började 1 januari. Men du kan hänga på nu.

11 Stayfit svarade &:

skriven

Julia - Jag har hamnat lite efter men det var den 12e.

12 Stayfit svarade &:

skriven

Ellinor - Jag skulle rekommendera dig att träna utifrån din kroppstyp! Balansera upp kroppen genom att fokusera mer på att träna underkroppen. Därmed är det inte sagt att du ska utesluta att träna överkroppen. Google är en jätte bra när det gäller att hitta hur du kan träna.Jag rekommenderade nyligen en artikel från womens health, kika in den. Om inte annat kan du söka på How To Work Out Your Body Shape. Hoppas det löser sig!

Kommentera här: