Fitness February


Kom igen tjejer, nu gör vi februari månad ännu bättre än januari! Mitt mål för denna månaden är att träna någonting varje dag och hålla mig borta helt och hållet från alla onyttigheter, inklusive helgerna. Jag ska kombinera min träning med löpning, yoga, pilates och intervall styrketräning och se till att äta superbra! Någon mer som känner sig manad att ge 100%? För att inte tala om antalet stjärnor & resultetet detta kommer att generera. Jag känner mig super pepp och engagerad till att peppa er också!

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Jag är på! Januari var en liten katastrof. Jag vet att februari är min månad, man blir ju 22 och allt den 5 februari. Peppad till 110%!

2 Angelica - Mot min smala lycka!:

skriven

Ja denna månad kommer vara den månad jag tränar som mest!

3 Linzie Neon:

skriven

Jag förstår mig inte på allt det där med stjärnorna o.s.v. Eftersom jag inte läste din blogg från början, kan du förklara i något inlägg? <: <3



Puss!<3

4 Nathalie:

skriven

Jag började februari med 3 pass igår. Synd att man bara får en stjärna :p idag blir det yoga!

5 Anna:

skriven

RÄKNA MED MIG! Jag SKA vara fit innan sommaren.

6 Jenny:

skriven

Din blogg är grym! Men jag undrar en sak, har du något tips på en superfrukost? Och hur ser du på bröd? Alltså hembakat fullkornsbröd, inte köpebröd? Är det okej att äta det om man vill vara hälsosam och tränar ca 4 timmar i veckan?

7 Stayfit svarade &:

skriven

Jenny - Jag ska försöka lägga upp lite fler frukostalternativ. Bröd tycker jag absolut att man kan äta, dock i en begränsad mängd.

8 josefin:

skriven

Oh jag är pepp!! Ska bara mota bort förkylningen så att jag kan köra fullt ut! :)

Kommentera här: