My Fitness Challenge - Day 3


Såhär tränar jag idag:

  • 1 timme morgonpromenad


Just nu är det enda jag har hemma 2st 5kgs hantlar, därför får de duga under dagens workout.
Totalt 45 rundor. Varaktighet: 49 minuter.

Totalt idag: 1 timme 49minuter.

Hela denna workout finns förklarad med både bilder och videos på NTC Appen. Check it out! Om du inte har en Iphone så förklarar jag övningarna om du klickar här. Om någonting är otydligt gällande denna workout så är det bara att fråga i kommentarsfältet!

Hur och vad tränar ni idag?

Kommentarer:

1 philippa:

skriven

Körde mest kondition och fettförbränning idag på gymmet :D

2 johanna:

skriven

körde en spring tur på 6km

sen dans 120 min :D

3 Erika:

skriven

Jag är just nu iväg med jobb och bor på hotell så har endast blivit lite promenaders. Ska ta tag i det ikväll =)

4 Anonym:

skriven

ÄÄLSKAR DIN BLOGG SÅ HIMLA MYCKET! ord förklarar inte hur glad jag blir och INSPIRERAD jag blir utav den här bloggen!



Själv körde jag ett aerobic pass och direkt efter det blev det ett till pass med aerobic fast med styrka också! 2 timmar av ren glädje.

5 Anonym:

skriven

Låter som ett grym träningsupplägg där :)



sv: Hmm, de har jag nog aldrig gjort. hur gör man walking-plank?

Kommentera här: