My Fitness Challenge - Day 1


Såhär tränar jag idag:

  • Löpning utomhus
    Varaktighet 30 minuter.
  • Beginner's Kettlebell Blast (10 sek vila, 30 sek aktiv)

    - Kettlebell Goblet or Front Squat
    - Dynamic squats
    - Two-Handed Kettlebell Swing
    - Dynamic squats
    - Kettlebell Single Arm Row x2 (right&left)
    - Dynamic squats
    - Two-Handed Kettlebell Swing
    - Dynamic squats
    - Kettlebell Sumo Deadlift
    - Dyamic squats
    - Kettlebell Push Press (right&left)

    Jag använder 8kg kettlebell.
    Totalt 13 rundor. Varaktighet: 8,5 minut.

    Totalt idag: 38,5 minut.

Hur och vad tränar ni idag?

Kommentarer:

1 jenny:

skriven

önskar att jag kunde ha tagit en löparrunda, men ryggont hindrar mig...

2 SARA:

skriven

Du borde göra såna utmaningar som ALLA kan göra, inte bara dom med speciell utrustning (som t.ex kettleballs).

3 rebecka:

skriven

idag ska jag köra ett zumbapass, hur kul som helst! :D

4 Julia:

skriven

Inte alls pga en förkylning... Inte alls kul.

5 Madde:

skriven

det blir nog spinning och överkroppsstyrka, får se vad jag hittar på för övningar!

6 josefine:

skriven

känner att jag är påväg att få ont i halsen så jag vilar idag och tränar imon istället :)

7 elin:

skriven

Idag blir det Sh´bam för första gången för min del!

8 Nilla:

skriven

Spinna och gym :D

9 Anonym:

skriven

55 min spinning! :D

10 Anna:

skriven

Äger ingen kettlebell, men skulle gärna göra >.<

Kanske du även borde skriva ut hur man utför övningen? Jag vet att jag i alla fall aldrig hört talats om dessa övningar, så även om jag ägde en kettlebell så skulle jag inte ha någon aning om hur man gjorde :/



Storgillar din blogg! <3

11 Anonym:

skriven

Anna- titeln på träningspasset är länkad till ett youtube klipp.

12 Michelle:

skriven

Kul att du börjat blogga mer! Vill ha mer bilder på dig som driver bloggen, blir mer personligt och inspirerande!

Kommentera här: