Countdown - Day 93


Nu är det lite drygt 13 veckor kvar utav "Become A Beach Babe With Me In 113 Days". För att uppnå tydligast resultat drar vi från och med imorgon ned på allt socker. Jag kommer under veckans gång att coacha dig till hälsosammare matval i form utav alternativa snacks/mellanmål samt även några tips på nyttigare maträtter som du enklelt kan göra. Det kommer även upp vardagliga tips som hjälper dig på vägen till en nyttigare livsstil! Idag hjälper Blogilates oss genom Butt Blaster att uppnå en tajtare snyggare rumpa! Videon visar lite nya roliga rumpövningar som förhoppningsvis får rumpan att brinna!

Kommentarer:

1 melina:

skriven

Detta är jätte roligt att du gör så här! man blir verklilgen motiverad! Keep on the good work! :D

2 Amanda:

skriven

Jag har varit med nästan från dag 1 då du började räkna ner! Och jädrar denna rumpövningen kändes!



Ser framemot imorgon med tipsen!



Kramar!

3 Sandra:

skriven

Fantastisk video! Den kändes :D keep up the good work!

4 Linnéa:

skriven

om jag skulle gå med om ca 10 dagar kan jag fortrarande uppnå resultat då? dock kommer jag hem ganska sent om dagarna och kan bli svårt att hinna med de saker man ska göra om dagens uppgifter kommer upp vid tex 17.00... har du några bra tips man kan göra då? tack för denna grymma peppning :)

5 Stayfit svarade &:

skriven

Linnea - Jag brukar säga att man bör ge det 12 veckor. Så om du börjar om tio dagar så hinner du absolut komma iform beroende på hur hårt du kämpar. När man kommer hem sent om dagarna så brukar man ofta vara trött. Därför rekommenderar jag dig att köra passen på morgonen. Gå upp 30 minuter tidigare mot vad du brukar så hinner du med både att träna 20 min och duscha på 10. Om du inte vill träna på morgonen så krävs det en god självdisciplin för att inte skippa träningen och verkligen göra den. Det är med andra ord helt upp till dig själv!

6 moa:

skriven

hjälp vad det brände i rumpan haha! längtar tills imorgon:D

7 Linnéa:

skriven

bra tips! så jag kommer inte att ha "missat" några avgörande träningspass i ditt program än så länge?

8 Stayfit svarade &:

skriven

Linnea - Nejdå! :)

9 Erika:

skriven

Super bra för rumpan! skönt att känna att den jobbade ;)

10 Alexandra:

skriven

Kan man göra något annat istället för första övningen, få så ont i höften, är 17(18) år så det är igentligen ganska onormalt att jag får det, men men. Rider gör jag med, då använder man höften mycket, hmm, jag gör nog övningen fel kanske.

11 Stayfit svsrade &:

skriven

Alexandra - skippa bara första övningen om du får ont utav den! kram

12 Anna:

skriven

Hej! Jag funderar på att börja följa detta "schema" nu, har inte hittat din blogg förrän nu, så bättre sent än aldrig! Jag har nyligen bestämt mig för att komma i form och jag ser verkligen att din blogg kan komma att hjälpa mig med detta. Dock så kan jag inte hitta de första dagarna på detta "schema", jag kan bara se från detta inlägg och framåt. Hur kan jag hitta dem? :)



Mvh Anna

Kommentera här: