bare Minerals Review


Ville tipsa er om dessa produkter ifrån bareMinerals som jag har blivit förälskad i! De är verkligen de bästa produkterna jag någonsin använt och jag rekommenderar dessa starkt! Jag har sedan 2 år tillbaka använt deras  sminkserie som jag också tycker väldigt mycket om, naturliga och bra för huden. (Bare minerals summer bisque använder jag som concealer, Bare minerals SPF 15 light foundation, Bare Minerals Warm Radiance som puder och Bare Minerals Minerval Viel som en mattnade finish som får sminket att sitta kvar längre)

Deep Cleansing Foamet är helt underbart att tvätta ansiktet med, den skummar och känns riktigt skön att ha på ansiktet, dessutom behöver man inte använda stor mängd utav den så även att flaskan ligger runt 500-lappen så räcker den i en evighet! Helt klart värt varenda krona, jag gav 285kr för den. 10 av 10

Den återfuktande cremen Purely Nourishing Creme tycker jag också är helt fantastisk. Jag har väldigt torr hy och brukar få använda upp många återfuktande cremer på nolltid. Men den här krämen återfuktar utmärkt, är dryg och räcker även den länge. Pris 509kr. 10 av 10

Pure Transformation Night Treatment har jag på mig precis innan jag ska gå och lägga mig och låter den sitta kvar under natten. Den är i puderform och ger fantastisk hy precis innan man ska gå och lägga sig. Den fläckar inte av sig på lakanen och sitter kvar och ser lika fantastisk ut även på morgonen. Jag använder mig utav clear men den finns i olika nyanser. Till en början var jag skeptisk till denna produkt eftersom det kändes som att man sminkade sig precis innan man skulle gå och lägga sig, men hela den här serien som jag nu använt under några månader är verkligen en hit! Pris ca 799kr. 10 av 10

Bare Minerals Blemish Therapy har jag också använt, men fick dock ingen wow-upplevelse utav just denna produkten. 5 av 10. Men de andra kan jag verkligen rekommendera. Sminket rådfrågade jag mig fram hos Åhlens (viktigt med rätt nyanser vilket jag tycker är svårt att avgöra online) och Rengöring och treatment produkterna köpte jag online hos beautyplanet.se samt på ebay.

Kommentera här: