Kommentarer:

1 MATILDA PEACE´H:

skriven

Jag tycker inte att det är så gott. Väldigt mjukt och strävt vad jag kommer ihåg

2 Therese:

skriven

Röd pitahaya som det heter är inte så jätte smakfullt, och dessutom brukar fruktköttet vara mer vitt än på

Bilden, men däremot är gul pitahaya himmelskt!

Har dock bara smakat i Sverige, den röda är kanske jätte god om man äter den där den odlas!

3 Malin:

skriven

Finns sån frukt i sverige? :)

4 Annie:

skriven

Sockar inte lika spännande som de ser ut, men visst är den god. Som en blandning av melon och kiwi typ :-)

5 Sara:

skriven

Har bara hittat med vitt fruktkött i Sverige, kanske är lite omogen eller finns olika sorter, jag vet inte.. Men jag har för mig att det var gott :) typ som kiwi!

6 Stayfit svarade &:

skriven

Malin - Ja det gör det, på vissa livsmedelsaffärer.

7 rebecca:

skriven

själv tycker jag knappt den smakar något ;)

8 Elin:

skriven

De jag åt var klarröda i färgen. Jag åt dem i bergen i Kambodja och det var ljuvligt gott. Kanske för att jag var trött och i behov av föda men i min gom smakade den strävt, saftigt, speciellt och oooo så gott.

9 Lina:

skriven

Levde på pitahaya-juice förra sommaren (bor i Mexico). Den är vit och ganska tjock, fruktköttet och de svarta fröna är kvar. Det är himmelsk gott! Längtar till det blir säsong igen!!!

Kommentera här: