Morning Yoga


Bestämde mig igår kväll för att jag ska börja ta det här med morgonyoga på allvar igen eftersom det är så himla underbart! Har inte tränat yoga på flera månader och känner mig därav väldigt stel och oflexibel. Därför tog jag nu på morgonen itu med det hela och började min morgon med 1 timmes yoga. Mår fantastiskt och känner mig som en ny människa! Så detta är en morgonvana jag tänker fortsätta med. Rekommenderar er som känner er manade att göra detsamma! I brist på inspiration: sök på yoga på youtube, finns ett fantastiskt (gratis) utbud!

Kommentarer:

1 Cyt:

skriven

Åh vad härligt! När går du upp? :)

2 Stayfit svarade &:

skriven

Cyt - Det är väldigt olika. Idag gick jag upp runt 7.

3 M:

skriven

Undrar vart du hittar alla inspirationsbilder? :)

4 En liten bildblogg av Felicia Karlström:

skriven

Låter riktigt härligt! :D Bra tips där, ska nog testa imorgon! :D

5 Jenlen:

skriven

låter skönt, skulle vilja lära mig. härlig bild också inspirerande..

6 Sara:

skriven

Härligt! Gick på mitt första yoga-pass idag faktiskt, väldigt skönt men också annorlunda. Kändes inte precis som träning utan som stretching, fast det kanske är det som det är? :) Bra blogg, ska fortsätta läsa i framtiden också! Kram

Kommentera här: