Feeling Sick

Ush, är helt tjock i halsen och snorig idag. Mår dåligt och känner egentligen inte alls för att jobba i helgen. Men vad gör man inte för lite money. Jobbar 9-18 imorgon, så efter det ska jag krypa upp i soffan och kurera mig i ett par dagar. Så fort jag är frisk ska jag köra några dagars detox. Det behövs nog. Känner att min kropp går på högvarv och att jag är för uppstressad. I förrgår natt låg jag och drömde massor läskigt och låg halvvaken och hade något jag tror(?) var halsbränna. För det brann i hela halsen, läskigt! Och inatt drömde att jag var superförsenad till precis allting och hade värsta ångesten över att jag misskött mig på jobbet. Så när jag vaknade trodde jag stenhårt att jag försovit mig. Ush, hemsk morgon. Men jag tog mig i varje fall iväg till jobbet och kände mig aningen piggare efter en promenad. För att komma tillbaka till ämnet, så kommer jag alltså bjuda på lite tips på detox mat m.m framöver, så om du också känner dig manad för att ge kroppen en riktig avgiftning, titta in här på bloggen. Att regelbundet göra en detoxkur är bra! Men det gäller att ha massvis med vilja på lager, eftersom de första dagarna i princip bara består av grönt, inget kött eller mejeriprodukter. Så man lever i princip på flytande föda i form av soppor, smoothies och så frukt.

Kommentarer:

1 Tessa:

skriven

Krya på dig hjärtat!! <3

2 Mamma:

skriven

Tycker synd om dig:(

Drick något varmt (honung eller örtte) ta ett varmt bad och försök att vila dig så ska du se att det snart går över.

Skickar många krya på dig pussar och kramar!

Kommentera här: