Kommentarer:

1 Bella:

skriven

Idag blir det aerobic för mig. Något av det roligaste på hela veckan så det ska bli himla bra!

2 vitlejoninna:

skriven

Gym och ett spinningpass! Haft en låg vecka och tagit "ledigt" från träning totalt. Så nu är det dags att kicka igång igen!

3 Josefin:

skriven

Tog det lugnt idag eftersom att det var första gången på gymmet sen min dryga förkylning.. Så jag tog det lugnt. Körde mycket rumpa (nu ska den äntligen bort!!) och bröst. Härligt att få känna lite vikter igen :D

4 Lovisa:

skriven

Helkropp på gymet, framåtknäböj, bänkpress, rodd i planka,hopprep, benlyft, situps, DVS överkroppsövningar i crosstrainern

5 Elin:

skriven

Jag har kört ett boxningpass idag :)

6 E:

skriven

Fy farao vilken underbar blogg! Peppande citat, träningsinspo och bara en himla massa glädje. Får typ endorfinkickar av att läsa, haha. Kommer bli vårens mest lästa blogg från min sida :)

Kommentera här: