Countdown - Day 1


Idag är det sista dagen utav "become a beach babe with me"- countdown. Hur tycker ni att det har gått? Jag skulle jätte gärna vilja ha feedback ifrån er till nästa tillfälle jag skulle hålla i något liknande. Vad var bra? Vad var dåligt? Idag firar vi med att springa 5km och köper efter träningspasset hem lite massor med goda frukter och bär.

Detta står högt på min lista idag:

-Färska jordgubbar
-Annanas
-Vattenmelon
-Passionsfrukt

Jag håller nu tummarna för er som följt med under dessa 113 dagar att ni fortsätter att hålla igång även fortsättningsvis. Det kommer nämligen jag göra! Kom gärna med frågor om det är någonting ni undrar över!

Kommentarer:

1 kajsa:

skriven

Vad händer nu då, efter dessa 113 dagar. Vad är ditt nästa mål? :)

2 Paulina.:

skriven

för oss/ mig som hittade din blogg ganska nyligen och som inte har riktigt kommit igång,eller blivit "fit" än nu till sommaren. kan du inte fortsätta att uppdatera med tips och ett veckoschema? som ett snabbt "beginner"schema. skulle vara otroligt bra! tack för all den hjälp vi fått dock (:

3 felicia:

skriven

Hoppade på tåget när jag hittade din blogg, vilket var ca 2 veckor in i projektet. Har sedan läst inläggen för inspiration, men har dock inte följt schemat då jag redan tränar väldigt mycket och har ett schema jag jobbar efter. Dock har inläggen passat även mig, peppat mig och gett tips - mycket bra! Det enda jag kan "klaga" lite på är alla beachbabes. Visst peppar det, men kan även bli lite ytligt på något sätt. Men kanske är jag lite känslig då anorexi och andra ätstörningar "tagit bort" livet och all glädje nära mig. Tack för projektet och hoppas du fortsätter skriva:)

4 Anonym:

skriven

det vore jättebra om du kunde lägga alla delar i "become a beach babe" under en kategori så att vi som kommit efter kan få börja på dag ett och träna efter ditt schema dag för dag:)

5 lovelyliller.com:

skriven

grattis med alle dagene du har fullført!

6 Jonna:

skriven

Jag hittade din blogg lite för sent för att hinna hänga med i "utmaningen". Däremot har jag fått en massa inspiration och ser till att träna och äta bättre! Har tänkt att jag ska köra alla 113 dagar, komma igång lite såhär i efterhand, men det skulle vara jätteintressant att se före/efter-bilder på hur din kropp har förändrats under dessa månader - samt en liten sammanfattning om hur du har känt/känner nu både fysiskt och psykiskt! Tack för en bra, motiverande, inspirerande och hälsosam blogg. Jag kommer definitivt att fortsätta kika in här!

7 Stayfit svarade &:

skriven

Kajsa - Kommer lite information om vad mitt nästa mål är inom kort!

8 Stayfit svarade &:

skriven

Paulina- Jag kommer göra ett inlägg med en sammanfattning utav alla 113 dagar där du hittar både träningscheman och träningsvideor dag för dag. Kategorierna är tyvärr fortfarande lite röriga.

9 Elin:

skriven

tycker det har gått riktigt bra faktiskt och jag tycker att jag har märkt en del skillnad fast jag inte har följt det slaviskt eller vad man ska säga. har börjat se lite muskler i armarna och det är sjukt kul och peppande :D

10 jonna:

skriven

vill jättegärna se dina resultat! vore kul :)

11 alice:

skriven

Skulle också gärna se dina resultat!!:)

Kommentera här: