Nike-LunarGlide

Just nu är det rea på nike.com, så jag ville bara tipsa er läsare om detta. Jag hittade ett par billiga skor som jag framförallt ville tipsa om. 715:- kostar första paret och finns i flera olika färger. Jag införskaffade mig dessa skor eftersom de är neutralt svarta som passar till allt men som dessutom tål att bli lite smutsiga eftersom det inte syns lika bra som på ett ljust par. Det andra paret med rosa sula är aningen dyrare och kostar 835:-. Dessa finns också i flera färger. Finns såklart mer än bara rea på skor, så klicka dig in på Nike.com! Direktlänk till första skoparet.  Direktlänk till andra skoparet.

Kommentarer:

1 lovelyliller.com:

skriven

takk for tipset!! :D

2 MATILDA PEACE´H:

skriven

Nu är det ju mycket som avgör vilka skor man ska ha. Hur är foten ställd? Plattfot eller högt fotvalv? Passar hälgreppet? m.m.

Så jag tycker INTE att man ska köpa joggingskor över nätet om man inte har provat ett par innan och fått hjälp av en kunnig säljare. För fel joggingskor kan förstöra dina knän och felbelasta din kropp.

3 Sofia:

skriven

Jag har läst att man bör få i sig ett visst antal kalorier per dag för att kunna gå ner i vikt och för att kroppen ska må bra. Hur mycket kalorier ska en 19årig tjej på 169cm och väger 62-64 kg få i sig per dag på ett ungefär? Har ingen aning om jag äter för mycket eller för lite då jag inte vet vad som är rekomenderat. Hoppas du kan svara.

4 Stayfit svarade &:

skriven

Sofia - Jag är ingen förespråkare till att räkna kalorier och tänker därmed inte rekommendera en siffra som du bör hålla dig till. Ät hälsosamt och medvetet och rör på dig, så ska du se att du når din målvikt!

5 amila:

skriven

Jag har de med rosa sula och jag älskar dem. Så lätta och underbara.

Kommentera här: