Kommentarer:

1 sara - mamma till wilda:

skriven

Sååååå sant

2 Emelie:

skriven

Haha, tack så mycket! De blev rätt tjusiga för att vara första gången! ;)

3 mathilda:

skriven

Vad fin blogg du har :)

4 Emelie Talvis:

skriven

Svar: Tack så mycket :)

5 din skratt guide:

skriven

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

6 din skratt guide:

skriven

sv: tack för tipsen, dock vill jag själv ändra inläggen till mitten, men kan inte & har kollat igenom hela designadinblogg.se utan framgång :/

hoppas du fortsätter följa mig ändå till jag lyckas ^^

7 Marie:

skriven

sv; ja det är kul med en liten mindre, samtidigt som man kan ha den i vatten :) annars så använder jag mig av en olympus e-620 som jag har tre olika objektiv till :)



fint citat också. väldigt, väldigt sant!

8 Jenny:

skriven

Hehe, det var så lite så : )

kram

9 My Beauty Secrets:

skriven

kul att du skrev en kommentar hos mig :) du har en av få bloggar som jag faktiskt följer dagligen !

10 meriam:

skriven

Måste bara säga att du har en riktigt inspirerande blogg som jag skall följa fram till sommaren:D

Kommentera här: