THE STAR CHALLENGE - #1 TOP TEN LIST



Det tog sin lilla stund vill jag lova att skriva upp alla namn och antal stjärnor samt att sammanställa denna topp-tio-lista. Nu hoppas jag bara att allt blev rätt, jag blev helt slut i huvudet, haha. Men jag tycker ändå att det är jätte roligt att se era resultat, läsa vad ni skrivit och se hur ni ser ut. Och att så många mailat in till mig, wow! Många utav er har varit super duktiga! Till er som det har gått lite trögt för, kom igen! Ni kan ni också! Det är bara att börja anstränga sig till att göra bättre ifrån sig! Jag lovar att man känner sig stolt när stjärnorna blir fel, dessutom börjar man må mycket bättre. Ni som inte kom med i topp tio, vi har många veckor framför oss som ni kan komma igen, så ge inte upp! Två dåliga veckor är inte hela världen, men slösa inte bort din tid till att kunna må fantastiskt med bortförklaringar. Skapa tid. Förbered.

Till er andra, stort grattis! Dock är inget avgjort än. Men ni kan säga hej till några utav era utmanare! :) De flesta är länkade till deras egna bloggar, kika in! Som ni ser blev det en del delade platser, hehe. Vem vet, om två veckor kanske det kommer nya utmanare med raketfart upp i listan? Det här är redan så spännande! Kämpa nu!

FÖRSTA PLATS (29st)

Emelie Gustafsson

ANDRA PLATS (25st)

Matilda Jonsson, Madeleine Lundin, Sanna Lantto

TREDJE PLATS (24st)

Ronja Hagfalk, Therese Johansson, Mathilda Sjöström

FJÄRDE PLATS (23st)

Bex, Julia Daniels

FEMTE PLATS (22st)

Rebecka Bergström, Malin H, Anna Vestermark, Matilda Mendoza

SJÄTTE PLATS (21st)

Marigona Devce, Emelie Mörsin, Jenny Nilsson, Lovisa Blomqvist

SJUNDE PLATS (20st)

Jennie Karlsson

ÅTTONDE PLATS (19st)

Emma A. Paananen, Linnea Karlsen

NIONDE PLATS (17st)

Gloria Olsson, Madeleine Sobarzo, Stina Hansson

TIONDE PLATS (16st)

Olivia Persson

Kommentarer:

1 Nathalie:

skriven

Var bara en stjärna ifrån 10onde platsen, är så himla sugen på revansch nu! Blir bara att träna mer och sköta kosten bättre :)

2 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

WOhooo vad kul att jag leder hihi!!! :D

3 lussan:

skriven

jag vet inte om dess räknas med men jag glömde skicka in mina stjärnor för jag har haft en del att göra på jobbet men 16 fick jag iaf sammanlagt eller ska man räkna isär mat och träningsstjärnor?

4 Stayfit svarade &:

skriven

Lussan - Läs inlägget som heter first follow up. Ditt resultat räknas fortfarande med om du skickar in ett mail till mig. Tyvärr var det senast igår kl.22 som jag behövde ha in resultatet för att du skulle få vara med o tävla om en plats till topplistan. Men fortsätter du att hänga med så är det inte helt omöjligt att du kommer med vid nästa tillfälle.

5 Anna:

skriven

Inte illa hurrni! :D Usch vad vi är duktiga!!

6 Johanna:

skriven

Hej. Tänkte bara fråga hur man räknar när man utfört flera träningspass på en dag.? Jag har räknat det som en stjärna för jag har ju tränat den dagen, men är det så att andra då räknar två stjärnor den dagen som man utfört tex ett styrkepass på fm och zumbapass på kvällen? För hur kommer man annars upp i 29 stjärnor på 14 dagar? Med vänlig hälsning,

7 Stayfit svarade &:

skriven

Johanna- Man kan bara få två stjärnor per dag. En aktivitetstjärna och en koststjärna. Mellan 1 jan - 15 jan var första uppföljningen. 1 januari var en söndag, därför blir två veckor från den första söndagen i januari den 15e januari. Alltså totalt 15 dagar, vilket innebär att max man kan tjäna in är 30 stjärnor. Hoppas att det inte blev för krångligt utan att du fick svar på din fråga.

8 Ronja:

skriven

Hur kunde du få 29 stjärnor på 2 veckor (alltså 14 dagar). Borde väl kunna bli 28 som mest?? Eller fick man räkna med söndagen den 1a januari också?

Kommentera här: