Countdown - Day 63


Ledsen för sen uppdatering idag, men det har inte gått att publicera något förrän nu pga. driftstörningar. Dagens intervallträning är i varje fall att gå 15 minuter, springa 5 minuter x3 samt varva ned löprundan med en 10 minuters promenad. Med andra ord 70 minuter aktiv tid varav 15 minuter löpning, 55 minuter promenad. Skjut inte på löpningen eftersom att de kommande veckorna kommer att bli mer och mer utmanande och kommer succesivt bygga upp din kondition lagom till årets alla lopp som går i hela Sverige. Dessutom, hur underbart vore det inte att vara i form till sommaren och kunna springa utan problem på sommar morgonen/kvällen när det är härligt väder ute? Så häng på nu!

Kommentarer:

1 bella:

skriven

Du menar 15 min löpning och 55 min promenad?

2 Stayfit svarade &:

skriven

Bella - Tack för att du är uppmärksam på att jag skrev fel!



Inlägget har blivit ändrat

3 tove:

skriven

vem är tjejen på bilden ?:) ser ut som audrina i the hills..

4 Stayfit svarade &:

skriven

Tove - Länken där jag hittade bilden verkar inte fungera längre. Så jag kan tyvärr inte svara på vem modellen är.

5 nadja:

skriven

Toppenblogg, älskar dina bilder.......

Kommentera här: