My Fitness Challenge - Day 27


Såhär tränar jag idag:

Idag tränar jag till Deanne Berry's träningsworkout på totalt 75 minuter.
Döm inte passet utifrån deras klädsel, det är en toppenworkout som får upp pulsen ordentligt!

Deanne Berry i videon Call On Me.



Ni som önskar en nyare workout med henne kan kika in länken nedan:

 

 


 

  • Kör även samma övningar som tidigare i veckan som fokuserar på främst armarna + bröst.

- 10 Breda Armhävningar på knä (se länk)
- 10 Power Jumping-Jacks (se länk)
- 9 Smala Armhävningar på knä
- 9 Power Jumping Jacks
- 8 Breda Armhävningar på knä
- 8 Power Jumping Jacks
- 7 Smala Armhävningar på knä
- 7 Power Jumping Jacks
- 6 Breda Armhävningar på knä
- 6 Power Jumping Jacks
- 5 Smala Armhävningar på knä
- 5 Power Jumping Jacks
- 4 Breda Armhävningar på knä
- 4 Power Jumping Jacks
- 3 Smala Armhävningar på knä
- 3 Power Jumping Jacks
- 2 Breda Armhävningar på knä
- 2 Power Jumping Jacks
- 1 Smal Armhävning på knä
- 1 Power Jumping Jack

Kommentarer:

1 Mli - Husägare & barnlängtan ♥:

skriven

Tack för tipset :) Tänkte kika in på Ö&B, hörde att dom hade!



jag kör 10 eller 12 på gym.. jag ska inte slå till med en tia tror du?



brukar du träna kettlebell? :)

2 Stayfit svarade &:

skriven

MLI - Ja, jag tränar med min kettlebell till vissa styrkeövningar. Jag har en 8kg och en 12kg. Funderar på att köpa en 10a också. Kör till på det som du tror passar dig bäst!

Kommentera här: