My Fitness Challenge - Day 25


Såhär tränar jag idag:

  • Fokus på främst Biceps/Triceps/Bröst/Axlar (+ hjärta etc.)

    - 10 Breda Armhävningar på knä (se länk)
    - 10 Power Jumping-Jacks (se länk)
    - 9 Smala Armhävningar på knä
    - 9 Power Jumping Jacks
    - 8 Breda Armhävningar på knä
    - 8 Power Jumping Jacks
    - 7 Smala Armhävningar på knä
    - 7 Power Jumping Jacks
    - 6 Breda Armhävningar på knä
    - 6 Power Jumping Jacks
    - 5 Smala Armhävningar på knä
    - 5 Power Jumping Jacks
    - 4 Breda Armhävningar på knä
    - 4 Power Jumping Jacks
    - 3 Smala Armhävningar på knä
    - 3 Power Jumping Jacks
    - 2 Breda Armhävningar på knä
    - 2 Power Jumping Jacks
    - 1 Smal Armhävning på knä
    - 1 Power Jumping Jack
  • Löpning utomhus 25 minuter

 


 

Eftersom det även var efterfrågat att ge förslag på ett träningspass som man kan köra på gymmet idag
så tipsar jag om denna träningsrutin:

En annan tjej, Jennie, (fint namn, eller hur) ville ha tips på en boxning-workouts, here you go!
Förhoppningsvis finns det fler som blir peppade! Passet utav Dulcinea Lee Hellings verkar superkul!
Ni andra, kom gärna med önskemål kring specifika träningspass om ni har några!

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Tack! Jag kommer vara helt slut efter detta:P

2 Ida:

skriven

Har precis kommit hem från ett långt och jobbigt spinningpass är helt död...

3 sabina:

skriven

jag älskar dina daily workouts, jag har hittat så många nya träningssätt efter att ha läst din blogg.



superkul att du lägger upp klipp från youtube och sånt. :)

Kommentera här: