30 Days Detox

Jag är så taggad! Imorgon börjar jag min detoxmånad. 1/11 - 30/11. De första 14 dagarna är fas 1 där jag kommer att utesluta bl.a all vegetabilisk protein, slaggprodukter, gifter & tillsatser. Dessa dagarna kommer att bli tuffa eftersom jag i princip lever utifrån en vegankost. Det är under de 14-30 övriga dagarna, fas 2, som jag återinför vissa utav dessa livsmedel som jag tidigare uteslutit. Det blir då lättare. Jag hoppas att ni peppar mig, för även ett hälsofreak som jag möter motgångar! Och som jag lovat, ni som "anmält er", kommer jag att kika in hos och kommentera, peppa och ge feedback.

Kommentarer:

1 Zandra B:

skriven

Kul! För mig blir det också en nyttig månad. Dock inte detox, men uteslutning av allt socker :)

2 Elena:

skriven

Spännande - jag hejar på! Är gravid och kan inte detoxa själv just nu, men nästa år blir det nog dags att komma i lite form igen:-))

3 Pernilla:

skriven

Kämpa på. :) jag har ingen aktiv blogg just nu men kan peppa dig här ändå. Jag har också börjat min detox nu, inledde morgonen med varmt citronvatten och blodgrape.

4 sanna:

skriven

Jag hejar på dig! Go girl! Tänk vad skönt för dig och vilken seger när du övervunnit ev. motgångar! :)

Kommentera här: