Stayfit Magazine - Bloglovin

Stayfit Magazine är en hälsosajt som skiljer sig väldigt mycket ifrån exempelvis livsstilsbloggar. För att få ett så varrierande innehåll som möjligt och inte upprepa inlägg som tidigare redan har publicerats blir det svårt att uppdatera ofta & så gott som varje dag. Stayfit Magazine vill jag ska vara en renodlad hälsosajt & har därför valt att personligen vara relativit anonym & inte skriva så mycket om min vardag som är typiskt för exempelvis en livsstilsblogg. Jag skriver däremot om sådant som rör kost/träning/hälsa i mitt liv. Stayfit Magazine publicerar inlägg med varriation som utbildar dig inom kost & hälsa, inspirerar dig till träning & tar upp ämnen som kan vara intressanta att diskutera eller upplysande. Stayfit Magazine ska helt enkelt fungera som en inspirationskälla för dig - peppa & motivera dig för att nå dina mål! Jag tror att du kan göra allt - bara om du vill! Som talesättet lyder - "Ensam är man stark. Tillsammans är vi oslagbara!" Kämparglöd tillsammans med massor utav tips får du på Stayfit Magazine - din hälsocoach på nätet!

För att inte gå miste om det, börja följ mig på Bloglovin!
På så sätt ser du när jag vill dela med mig utav något nytt och publicerat nya inlägg!

Kommentarer:

1 Zandra B:

skriven

Jag följer! :)

2 lovelyliller: trening ,mat og morro.:

skriven

jeg følger deg allerede :D ha en fin 1.søndag i advent! :D

Kommentera här: