Personal Best


Helt galen dag. Ger man sig tusan på någonting så går det alltid! 40 796 steg, det är sjukt om något. Men var tvungen att bestiga världens högsta berg, helt enkelt. Notera att jag älskar att vara extrem med saker och ting, älskar att tävla och utmana mig själv, och går alltid in för allting 150%. Där har ni mig i ett nötskal. Så ta det med en nypa salt. För jag rekommenderar inte att någon annan ger sig på att gå såhär långt. Jag går väldigt mycket, ofta, så man skulle väl kunna säga att jag är en maraton-promenerare. Med andra ord är troligen min kropp van vid det här laget. Så ta inte ut er alldels för mycket eftersom det kan leda till skador.

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

BRA JOBBAT! Du är bra envis när du har fått för dig något;)Med envishet kommer man långt,se bara på ditt resultat!!Vi får träffas någon dag så lovar jag dig att hänga med ut en sväng på en ``lagom´´ lång promenad.Ha det så gott-Vi hörs-Kramar

Kommentera här: